EMOTIONELL ALLERGI

The long road.

Publicerad 2016-03-05 03:05:10 i Allmänt, Läkarmöte,

Det var längesedan jag hade en aktiv blogg. Eller en blogg där jag kan skriva mina tankar över huvud taget, jag slutade med det för att det blev för jobbigt. Det blev för stort ansvar för mig att försöka dölja min psykiska hälsa. Eller snarare ohälsa. Jag blev trött på det. Så detta kommer vara mer inriktat på allt och inte ha någon direkt spärr på vad jag inte kan berätta utan vill vara öppen. 

Idag har jag varit på läkarmöte. Vi pratade om LUH, läkarutlåtande om hälsotillstånde, så jag kan förlänga min sjukskrivning. Fick även sömntabletter, och blivit utskälld av min samtalskontakt och haft en läkare som blivit extremt missnöjd med mig pga att min vikt att sjunkit så mycket. Så dom kommer antagligen tvinga mig att gå till ätstörningsenheten igen. Jag vantrivdes på ätstörningsenheten, jag vill verkligen inte tillbaka men det är antagligen det enda dom kommer gå med på. 
Det gör mig så extremt upprörd. Jag har inte försökt gå ner i vikt och ändå tvingas på ett straff. 

Nu ska jag gå och kolla på serie och sen sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela