EMOTIONELL ALLERGI

Bloggen fyller en månad.

Publicerad 2016-04-05 15:00:00 i Allmänt,



 

 

Nu har det gått en hel månad sen jag startade bloggen. Helt fantastisk att jag lyckats hålla igång en hel månad faktiskt. Men jag har ju haft lite hjälp emellanåt av några gästbloggare som har varit här inne och bloggat på. Och jag hoppas ju på att få ha fler gästbloggare medan bloggen fortsätter.

Jag ska starta upp något jag kallar för poesitorsdagar då jag kommer börja publicera mina egen skrivna dikter varje torsdagar. Självklart tar jag gärna emot bidrag från er läsare om ni vill vara med på detta.

 

Funderar på att köra ett par intervjuer, eller liknade. Jag får se. Har ni förslag får ni gärna lämna en kommentar eller skicka ett e-mail till: [email protected]

Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Publicerad 2016-04-06 14:54:43

svar: precis så är det alla är unika oavsett diagnos, men nu är det så att många med Asperger upplever beröring som något obehagligt. Min kompis beskrev det bra.. Han klarar inte att duscha för att vattendropparna gör ont mot huden, självklart gör han det ialf för man "måste" ju duscha men för honom är det en pina.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela