EMOTIONELL ALLERGI

Att ta tag i saker

Publicerad 2016-03-07 12:00:09 i Allmänt,

Idag har jag lovat mig själv att göra något läskigt. Jag ska prata med ledarna på programmet (också känt som "vuxendagiset") om det här med maten. 
För helt allvarligt. Jag vill inte tillbaka till ätstörningsenheten så då får jag lösa det på andra sätt, så som utökat boendestöd (något jag ska ta tag i imorgon) och idag ska jag då prata med ledarna om jag kan lämna lite enkla matvaror, typ havregryn så jag kan göra gröt där dom 2 dagarna det inte är frukost och att dom kanske trugar på mig lite frukt alla dagar i veckan. Så jag äter någon form av frukost/lunch varje dag. 
För jag vet att jag inte kommer kunna äta hemma, men däremot kan jag gå upp tidigare och gå dit och äta. Konstigt, eller hur? 

Vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela