EMOTIONELL ALLERGI

Oinspirerad.

Publicerad 2016-04-26 11:30:00 i Allmänt,

Den senaste tiden har jag skrivit en del inlägg som har varit uppdelad i serier som har varit uppdelad i flera inlägg, dels för att jag tycker att det blir för långt att skriva allt som ett. Dels för att det kan bli jobbigt att läsa allt på en och samma gång. Och slutligen för att det helt enkelt blir enklare för mig att portionera ut det över flera dagar då det sällan händer att jag är inspirerad att skriva något. 
 
Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva om. Vilka ämnen som är intressanta att läsa om, vad som blir tjatig att läsa om, och om ens upplägget är bra på bloggen. Som jag skrev igår så hade jag varit intresserad av era åsikter och det hade varit väldigt härligt om ni fyllt i den här undersökningen. Känner ni för att hjälpa till med bloggandet och kanske berätta eran historia genom att bli gästbloggare är ni varm välkomna att bara skicka iväg ett mail och skriva det till mailen: [email protected]. (OBS! ni behöver inte ha ett färdigt inlägg för att få bli gästbloggare, utan det räcker med att anmäla intresse.)
 
 
/ oinspirerad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela