EMOTIONELL ALLERGI

Full of broken thoughts

Publicerad 2016-05-01 15:17:56 i Allmänt,

Jag har varit så extremt deprimerad dom senaste dagarna. Det är nästan löjligt. Jag orkar inte göra något och jag kan bara tänka på hur mycket jag vill dö. 

Haft extrem ångest. Nästan konstant. Jag ska sluta på DBTn efter juni. Och jag kommer få mindre möten på öppenvården. Vilken är fruktansvärt för mig. Även om jag kanske inte alltid har dom mest produktiva mötena där så känns det ändå väldigt jobbigt. Speciellt eftersom jag samtidigt ska sluta med DBTn. 

Jag känner mig extremt utelämnad och har så extremt mycket ångest och känner mig så nedstämd konstant. 
Allting har varit ganska extremt. Och det är väldigt ledsamt antar jag. Jag är väldigt trött på livet. Väldigt. 

Jag är så väldigt stressad, deprimerad och ångestfull. Jag önskar jag vore död. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela