EMOTIONELL ALLERGI

Som det kan gå.

Publicerad 2016-03-09 13:56:42 i Allmänt,


Så här ser det ut hemma hos mig nu. Laddade upp med kaffe, mjölk och socker i soffan. Inte för att jag ska orka göra något idag förutom middag. Men jag tyckte jag kunde unna mig något. 
Inte för att jag har gjort något idag. 
Mer än att lyckats försova mig så förbannat mycket att jag missade hela DBT:n. 

Sov igen hela mötet och vaknade av mig själv en halvtimma efter det var slut. Det var kanske tur att min samtalskontakt var tvungen att ställa in vårat möte idag så han inte hade flyttat på sin lunch och suttit och väntat på
mig. 

Just nu är jag faktiskt för trött för att engagera mig i om jag borde känna någon form av skuldkänslor för detta. Jag menar. Det kommer jag ändå jaga upp mig över 100 gånger värre om en stund. När jag druckit mitt kaffe. 
Och imorgon ska jag på arbetsmässa. Då kommer jag vara så uppe i varv så då passar det ju bra att slänga i alla skuldkänslor som jag någonsin haft. 

Nej. Nu ska jag dricka kaffe. 

Kommentarer

Postat av: TIDSTJUVEN

Publicerad 2016-03-09 20:06:48

Kaffe <3
Hoppas att morgondagen blir en bättre dag.

Svar: Kaffe är det bästa som finns! Älskar min mugg ♡

Håller tummarna. Hoppas din dag blir superbra imorgon!
Nathalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela