EMOTIONELL ALLERGI

Vill du vara gästbloggare?

Publicerad 2016-03-18 20:00:00 i Allmänt, Gästbloggare,

Vill du vara gästbloggare? Eller har du förslag på ett ämne som du vill att jag ska ta upp i bloggen?

Jag tar gärna emot förslag på både ämnen och är alltid öppen för att ta in gästbloggare i min blogg. Jag har självklart inte alla kunskaper i alla ämnen och vissa saker kanske är svåra för mig att skriva om i ett personligt perspektiv, vilket kanske gör det enklare för någon annan att komma in att skriva om.

 

Men saknar du något, eller vill bidra något. Skicka gärna in ett mail på [email protected] och så ska jag se vad vi kan göra av det. 

Kommentarer

Postat av: nouw.com/sandellamanda

Publicerad 2016-03-19 01:42:39

Jag skulle kunna skriva några rader om hur jag upplever det hur det är att fajtas mot psykisk ohälsa om du skulle vilja! :)

Svar: Mycket gärna! Tar gärna in flera röster in i bloggen. Skriver till dig på Facebook så vi kan klura ut något :)
Nathalie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela